Härliga oktober!

Oktober månad är slut och den har varit helt fantastisk!
Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder från allt som hänt. :)

Men först måste jag bara ge alla mina värdinnor som har haft klass i oktober,
en riktigt stor kram! För tack vare dom så har jag nu skänkt 1200 kronor till
Rosa Bandet - det är helt fantastiskt!
Så ett stort tack och en stor kram till er!

Awards Night för september firade vi i relaxen på Hennickehammar med
skumpa, choklad och snacks.
Har vi slagit rekord så ska det självklart
firas ordentligt! :)



Malin, Emelie, Lisa, Michaela, Malin, Roya, Jessica, jag, Ciss, Anki och Sandra
i den härliga bubbelpoolen.



Sen har vi Röda Jackor fått utbildning i Karlstad av vår härliga
Gunvor Sjöblom! Det var en helt fantastisk dag!!



Självklart bjöds det på lunch och bordet var sååå fin uppdukat:


Vi hade alla fått en varsin twix choklad, och ni vet väl vad twix står för?
Time Wise Is eXcellent :)


Månaden avslutades med ett julöppet hus!
Det är alltid lika roligt att få träffa kunderna och hjälpa dem med
sina julklappar.


Nu är det en ny månad och ett nytt kvartal, bara att börja jobba
mot nya mål och utmaningar!


Kommentarer

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0