Internet


Jag älskar internet!
Man kan sitta hemma, i soffan och handla kläder!
Slippa springa runt och trängas i affärerna, prova i lugn och ro
och ihop med kläder som man redan har i garderoben.

Idag klickade jag hem en One Piece, något som jag aldrig någonsin skulle ha!
Men nu när höstrusket är här - för vintern lyser ju med sin frånvaro, så tänkte
jag att det skulle ju vara himla mysigt att krypa ner i en OP! Sen när vintern kommer
blir det ju ännu mysigare! Så den perfekta tiden är helt enkelt nu! :)


Kommentarer
Postat av: Erica

Grymt!! Å du är värd massa mys <3 ja får nog beställa en jag med!! Puss å tack för du finns!! Du e fantastisk!!

2011-11-29 @ 00:49:32
URL: http://lovesexandbeauty.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0