Rosa månaden

Mer än halva oktober har gått och du har väl inte glömt att
köpa ett rosa band eller stödja cancerforskningen på annat sätt?

 

Jag har valt att skänka 100 kr per hudvård och SPAklass till
Bröstcancerforskningen och det ska bli sååå spännande att se
hur mycket det blir i slutändan - jag återkommer med resultatet!
Vill ge en stor kram och ett stort tack till mina värdinnor som än så länge
har samlat sina väninnor för att ha en mysigt stund och samtidigt bidra till forskningen!
Ni är fantastiska! ♥

Kommentarer
Postat av: gabriella,

jag var faktiskt duktig och köpte ett rosaband häromdagen, brukar alltid glömma men inte iår :)

2011-10-19 @ 17:51:24
URL: http://gabriellaawikstrom.blogg.se/

Kommentera genom att fylla i dessa uppgifter:

Vem är du?:
För att slippa fylla i nästa gång, kryssa i här.

Din mailadress: (visas endast för mig)

Har du en egen blogg? Lämna gärna din adress här:

Nu till din kommentar:

Trackback
RSS 2.0